Klacht: Retour

yentl2010 op 20 oktober 2020 over Divoza in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Divoza ruitersport
Ik had jodphurs besteld via bol.com en binnen 2.5 maand waren deze al kapot
Dus ik betaalde niet want ik betaal niet voor een ondeugelijk product
Contact gehad met bol.com en Divoza
Inmiddels had bol.com al het incasso bureau ingeschakeld en hun konden niks meer doen
Wat ik bullshit vind want hun zijn de verkopende partij
Ik moest de jodphurs maar retour sturen voor beoordeling Op eigen kosten kreeg geen retourlabel
Aangezien het niet onder garantie valt volgens hun zijn ze wel zo vriendelijk om cadeaubonnen te sturen haha
Wat moet ik met cadeau bonnen de jodphurs die ik had hoef ik niet meer uiteraard en de rest is duurder
Dus verplichten ze me om weer bij hun te kopen en dan t liefst duurder
Nog nooit zo.n baggerzaak meegemaakt echt serieus

Kom al jaren bij ruitersport zaken en dit nog nooit mee gemaakt

Dus mensen let aub op ga niet naar Divoza
Want is t product niet naar wens je krijg je geld niet terug

Gewenste Oplossing:

Waneer ik tevreden ben is als ze het incasso bureau inschakelen en het afmelden
Zodat ik naar een echte zaak kan gaan waar ze wel weten wat service is

Ook bol.com kan hier in bemiddelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Divoza

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Divoza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yentl2010