Klacht: Retour

op 15 september 2018 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik ben 1 september in de Primark in eindhoven geweest en had ik een lingerie setje gekocht en omdat het zo druk en warm was wilde ik thuis passen en heb ik aan de cassiere gevraagt of ik het kon ruilen in Luik.is geen probleem mevrouw u kunt dat binnen een maand ruilen nu zijn de bhs te klein en de broekjes zijn niet eens van het haakje af gewerst.kom ik in Luik nee dat nemen wij niet terug omdat er ondergoed aan zit.ik eindhoven opgebeld en zegt ze nee dat kan niet en ik liegde en toen gooide ze me zo de telefoon op..echt schadalig dit nu zit in met een setje waar ik niks mee kan en al helemaal respectloos behandeld worden door de telefoon af te drukken vind dit echt niet kunnen

Ik zou tevreden zijn als ik het gewoon ergens kan terug brengen hoef niet eens mijn geld terug wil er ook wel iets anders voor uit zoeken.en de volgende keer wat respect voller behandeld zou worden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimslabbers