Klacht: Retour

op 22 februari 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13 januauri een bestelling geplaats bij boohoo van €42. Ik heb alles terug gestuurd, omdat het niet pastte. Dus een paar dagen daarna heb ik het gelijk weer terug gestuurd en binnen 3 weken zou ik dan het geld op mijn rekening krijgen. Het zou uiterlijk 19 februari terug gestort moeten worden op mijn rekening. Ik heb het geld nu nog steeds niet op mijn rekening!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louella18