Klacht: Retour

op 17 februari 2018 over Forever 21 in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,
Ik had kleding besteld via de forever21 site.
IK had 3 kledingstukken besteld maar heb 2 daarvan geretourneerd.
Ik heb op 10 februari de retour kledingstukken ingeleverd bij een UPS store in Haarlem.
Ik heb nu nog steeds (17 februari) ‘geen’ mail gekregen over de bevestiging van mijn retour en er is ook niks bij geschreven op mijn bankrekeningnummer. Het gaat om 62 euro en zou het liefst dat zo snel mogelijk weer terug willen.
Met vriendelijke groet,
Mathilde de Lorme van Rossem
mathildetamar@gmail.com
order nummer: 28405437
tracking code: 1Z94F58A6819646209

Gewenste Oplossing:

Als ik een bevestigingsmail krijg voor mijn retourstukken en het geld op mijn rekening kan worden gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Forever 21 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mathildedlvr