Klacht: retour

op 12 september 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

artikel ontvangen ,maar wil het graag retour sturen,hier al verschillende emails aan gewaagd,maar er bestaat geen retouradres,al 2 maanden bezig met over en weer emails te sturen,dan wordt er gezegd dat het geld terruggestort wordt,maar ik heb voor achteraf betalen gekozen,via klarna.van klarna bericht gekregen dat het is geannuleerd,maar ik zit nog steeds met mijn bestelling die ik niet terrug kan sturen

Gewenste Oplossing:

waneer ik het retour kan sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rene tiehuis