Klacht: Retour

op 18 december 2012 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Voor 79,95 euro heb ik IJShokeyschaatsen gekocht. Deze zaten niet goed. Vervolgens heb ik naar Perry gebeld of de schaatsen teruggebracht mochten worden. Dat was geen probleem werd mij gezegd. Ik ben ergens anders hierop nieuwe schaatsen gaan kopen en heb mijn dochter de schaatsen terug laten brengen.
Wat blijkt: kreeg ze geen geld terug maar een tegoedbon.
Ik heb meteen weer gebeld en de zelfde mevrouw zij mij, ja terugbrengen kan maar ik heb niet gezegd dat u uw geld terug krijgt.Nu zit ik dus met twee paar schaatsen waar ik niks meer mee kan. Ik baal hier echt als een stekker van. Perry is een grote speler in het land. Kunnen die nou echt geen ruilgarantie geven zoals andere grote spelers?

M'n geld retour

Bericht van Perry Sport

6 jaren geleden - Perry is, net als alle andere winkels in Nederland, wettelijk gezien niet verplicht geld retour te geven. Wanneer het om een online aangekocht artikel gaat - dan geldt die verplichting wel. Een online bestelling kunt u in de winkel ruilen of retourneren. Onze excuses dat dit niet duidelijk is gemaakt in de winkel.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 19 december 2012 om 10:44 geantwoord

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Perry Sport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikis