Klacht: retour

op 01 mei 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een broek gekocht, maar deze broek pas ik niet. ik wilde deze broek daarom terug brengen. Ik kwam in de winkel met de bon die ik heb gekregen toen ik de broek kocht. Ze vertelde mij dat het artikel nummer niet overeen kwam met het nummer wat op de bon stond. Dus ik vertelde dat dat wel heel vreemd is want ik had deze bon gekregen. Wat ik nog kon herinneren was dat het meisje achter kassa bij het afrekenen niet het kaartje scande maar het nummer wat op het label in de broek stond. Dus dat vertelde ik daar toen ik de broek terug wilde brengen maar daar deed ze eigenlijk niks mee en ze stuurde mij eigenlijk zo weer weg. Ik vond dat heel klant onvriendelijk. Want ik wilde gewoon mijn broek retour doen met de bon die ik had gekregen ik stond dus perplex daar. Ik heb thuis gekeken naar de bon en het label dat in de broek vermeld stond. Dit kwam overeen. Dus vind het zeer slecht dat ik mijn broek niet kan terug brengen. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?

Wanneer ik mijn broek gewoon terug kan brengen en mijn geld terug krijg. Desnoods een nieuwe broek in de goede maat. En misschien dat er iets gezegd van kan worden want ik werd erg klantonvriendelijk geholpen wat ik erg jammer vind want ik koop regelmatig wat bij jullie in de winkel.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gmolnar