Klacht: Retouneren

op 12 juli 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik heb slipjes gekocht in maat S i.p.v. een M. Ik heb de kaartjes er aan gelaten en op de bon gekeken daar staat op, ik citeer;

‘Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om ondergoed, oorbellen of piercings en make-up waarvan de verpakking is geopend of niet is geseald te ruilen of retourneren.’

Ik heb de verpakking er nog omheen zitten! Maar het mag niet geruild worden zeiden ze. Ze hadden mij dit ook niet bij de aankoop gezegd. Maar dan nog, als je de bon leest, mag ik een ongeopende artikel ruilen. Dar meisje van de Primark zei dat dat alleen voor make-up geld. Ik kan dat niet uit dat stukje halen dat het alleen daarvoor is. Niemand niet trouwens. Dan moeten ze dat er veel duidelijker bijzetten! Ik vind dit waardeloos van Primark!! Het staat duidelijk op de bon!!

Dat ik mijn ongeopende ondergoed kan terugbrengen en mijn geld er voor terug krijg. Want zo staat het immers ook op de bon.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Myllie