Klacht: retouneren

op 12 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bestelling heeft wat mij betreft langer geduurd dan verwacht.
Ik ben inmiddels op vakantie geweest en ja hoor de bestelling is binnen.
Helaas voldoet het apparaat niet aan onze verwachting en wil ,m dan ook retourneren maar nu is de tijd verlopen !!
Is er nog een mogelijkheid ?

Gewenste Oplossing:

Als ik kan retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 13 september 2016 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Buscop,

Bedankt voor uw bericht.

Uw 14 dagen gaan pas in vanaf de dag dat u het product heeft ontvangen.

Wij vinden het erg jammer dat u uw bestelling wilt retourneren.

U kunt uw bestelling opsturen naar het volgende adres:

Montapacking
Polderweg Oost 19
2973 AN
Molenaarsgraaf

Bij de retourzending dient u een schrijven te voegen met daarin:
- Reden van de retournering
- Uw ordernummer (deze kunt u vinden op de factuur of op uw bankafschrift en begint met 2 letters gevolgd door 7 cijfers)
- Uw adresgegevens

Houd er rekening mee dat alleen producten die binnen 14 dagen worden geretourneerd in behandeling worden genomen. Het product dient ongebruikt te zijn en in de originele (onbeschadigde) verpakking te zitten. Producten die niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen niet in behandeling worden genomen.

Na het retourzenden dient u per e-mail contact met ons op te nemen, zodat wij uw terugstorting in orde kunnen maken. Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
- Uw ordernummer en persoonlijke code
- Verzendbewijs (Track & Trace code)

Wij zullen overgaan tot terugstorting van het aankoopbedrag, nadat de leverancier uw bestelling in goede orde retour heeft ontvangen. Hier kan derhalve enige tijd over heengaan (maximaal 30 dagen).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Joep150