Klacht: retour sturen

joostm04 op 07 juli 2023 over Restocks in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de verkeerde maat schoenen, normaal gesproken heb ik maat 48,5 dus heb dan ook maat 48 2/3 besteld. nu vallen ze toch te klein en wil ik ze retour sturen. nergens iets kunnen vinden van retour sturen. ik heb voor achteraf betalen gekozen. ik heb dus nog niks betaald en wil uitstel voor betaling aanvragen graag hoop ik dat ik ze netjes terug kan sturen en verder geen kosten meer heb ik hoef dan de schoenen niet meer en wil dus ook het bedrag niet betalen

Gewenste Oplossing:

schoenen terug sturen en de betaling laten vervallej

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Restocks over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Restocks in behandeling genomen

Bericht van Restocks

8 maanden geleden - Dear Joost, thank you for sharing your experience. I'm sorry to hear that the ordered sneakers weren't a perfect fit and you want to return the item. As all items are being sold by private sellers, it is not possible to return, exchange or cancel your purchase, but you can choose to sell the product for free! However, you need to create an ad within 14 days after you received your order. Please follow the steps described in our FAQ: https://support.restocks.net/hc/nl/articles/14189386961169-Kan-ik-mijn-bestelling-retourneren- and feel free to reach out to us should you need further assistance - we're happy to help. I wish you good luck with your sale! Kind regards, Mara | Team Restocks šŸ’™šŸ–¤

Alle klachten die gemeld zijn door joostm04