Klacht: Nog steeds geen betaling 3-6 mnd. ophef geld wachten.

Ron7981 op 30 augustus 2023 over Restocks in de categorie Internetshops - Schoenen

Meermaals gelezen ook als je in de Hyperwallet zit; betalen ze niet op tijd uit.
En maar blijven verkopen maar de Sellers zien hun geld niet.

De klacht gaat nu naar mijn rechtsbijstandsverzekering. Ik heb gewoon een gezin om voor te zorgen. €1500 er zijn gezinnen die ervan moeten leven. Voor sommige zijn dit extra inkomsten. Dieven zijn het “FRAUDEURS” noemen ze dat.

Belachelijk als wij de schoenen niet op tijd opsturen krijgen wij als Sellers boetes opgelegd maar jullie zeggen doodleuk 3-6 maanden wachten op je geld. Je zou je moeten schamen. Ik geloof niet dat de eigenaar van dit bedrijf zo bedoeld heeft toen hij dit begon maar laat het wel gebeuren. “STOP” hiermee je beschadigd mensen met deze praktijken.

Denk goed na als je een bedrijf opzet zeker in deze markt je trekt allerlei mensen die graag wat extra’s willen bijverdienen maar je betaald “bijna tot helemaal niets uit😠

Alleen de meeste mensen die bij jullie kopen maken jullie blij.
De Sellers en spreek van uit mijzelf gebruiken jullie gewoon zo voelt dat.

Graag de verdere status over de Hyperwallet status en de uitbetaling van mijn tegoeden.

Nogmaals verkoop geen schoenen op dit platform totdat ze het weer op de rit hebben of met iets beters komen om dit op te lossen ook voor de mensen die al in de Hyperwallet zitten.

Met een hele teleurgestelde groet van de Seller

Ze geven nooit/ geen gepaste oplossing bij niemand niet volgens mij. Heel veel Sellers krijgen nog geld van ze. Graag persoonlijk contact via telefoon anders wil ik ook nog wel me geld in Breda op komen halen.

Dus gewoon graag zo spoedig mogelijk uitbetaald worden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Restocks over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Restocks in behandeling genomen

Bericht van Restocks

7 maanden geleden - Hi Ron, Bedankt voor je review. Het spijt me om te horen dat je teleurgesteld bent. Uiteraard willen we iedereen zo goed mogelijk helpen en doet ons team hun uiterste best elke verkoop zo snel mogelijk te verwerken. In de tussentijd heb je contact gehad met mijn collega via e-mail, zij heeft je voorzien van een laatste update over de huidige status. Anna | Team Restocks 💙🖤

Alle klachten die gemeld zijn door Ron7981