Klacht: Krijg nog veel geld!

Madmak1107 op 21 augustus 2023 over Restocks in de categorie Internetshops - Schoenen

Ben al weken bezig mijn geld te krijgen. Communicatie is slecht en ze doen gewoon niks om dingen op te lossen. .allemaal loze beloftes over uitbetaling binnen 20 werkdagen maar ze komen het gewoon niet na. Wacht nu al meer dan 2 weken op een fatsoenlijk antwoordt waar mijn geld blijft maar ze reageren niet en er komt geen oplossing of beter gezegd geld komt niet. Er moet gewoon eens iemand ingrijpen voordat er straks duizenden mensen zijn opgelicht voor heel veel geld.

Ik wel nu echt binnen 2 werkdagen al mijn orders uitbetaalt hebben (9 verkopen in totaal) uit eerdere communicatie van mijn kant is bekend bij restocks om welke verkoop orders het gaat

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Restocks over deze klacht.

Bericht van Restocks

7 maanden geleden - Hi Mark, Bedankt voor je review. Het spijt me om te horen dat je deze ervaring hebt. Momenteel ben je in gesprek met mijn collega. Wij als klantenservice medewerker geven je uiteraard de informatie waarvan wij op de hoogte zijn en zullen ons uiterste best doen je zo goed mogelijk te helpen. Anna | Team Restocks šŸ’™šŸ–¤

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Restocks in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Madmak1107

7 maanden geleden - Dat is nu juist het grote probleem bij restocks. Honderden verkopers wachten al maanden op hun geld en niemand kan iets zeggen en de eigenaar, zogenaamde ceo verschuild zich weer achter een zogenaamde klantenservice die alleen maar excuses maken maar geen oplossing bieden, omdat het gewoon pure oplichting is wat restocks doet. Al jaren lang laten jullie verkoper te lang wachten op hun geld en elke keer weer slappe excuses maar geen oplossing. Ik eis dat mijn geld eind wat ik nog te goed heb eind deze maand op mijn rekening staat. Ik ben het vertrouwen in restocks nu wel echt kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door Madmak1107