Mijn Klacht:
Op vrijdag 21-7-23 mijn sneakers verkocht en melding van Restocks gekregen ze naar hen op te sturen. Ik heb de sneakers dezelfde dag nog verstuurd met PostNL. Op zondag 23-7-23 krijg ik de 1e herinnering dat ik mijn sneakers binnen 5 dagen hoor op te sturen en ze gemachtigd zijn kosten in rekening te brengen bij niet of te laat opsturen. Op maandag 24-7-23 de 2e herinnering en dinsdag 25-7-23 de 3e en laatste herinnering. Na vele mails naar Restocks met een bijlage dat mijn sneakers onderweg waren en maandag 24-7-23 door hen zijn ontvangen, blijven ze volhouden (middels automatische antwoorden) geen sneakers te hebben ontvangen. Ook de dreiging met kosten vanaf de 1e mail (terwijl sneakers netjes de 1e dag meteen onderweg waren) is alles behalve klantvriendelijk te noemen. Nu op 26-7-23 een bevestiging ontvangen dat mijn sneakers ontvangen zijn, na de vraag wanneer er dan uitbetaald word (aangezien ik keurig geleverd heb) geven ze aan binnen 3 a 6 maanden!! Kunt mij niet wijsmaken dat dit wettelijk is toegestaan en ga dit dan ook juridisch tot op de bodem uitzoeken. Wel leveren? Niet uitbetalen, dat lijkt het motto van Restocks.
Gewenste Oplossing:
Uitbetaling binnen 5 werkdagen, aangezien ik keurig binnen de termijn heb geleverd. Het kan niet zo zijn dat ik mijn levering na kom en vervolgens maanden op mijn centen moet wachten.
