Klacht: Geen uitbetaling bij verkoop

Anoniemmmm.m op 29 juli 2023 over Restocks in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik heb laatst 3 schoenen verkocht via Restocks en nu willen ze maar niet uitbetalen. Het termijn was 20 dagen en die hebben ze nu verlengd naar 3-6maanden. Je moest maar net op de hoogte zijn van de Boos aflevering. Want nergens anders stond het duidelijk genoeg om gewaarschuwd te worden hiermee.

Ik wil gewoon mijn geld nu krijgen graag want ik heb schulden die ik moet aflossen en
dit is heel zuur dat ik mijn geld nu gewoon niet krijg.

Ik wil nu gewoon mijn geld krijgen want ik heb collegegeld die ik moet betalen anders kan ik niet doorstuderen ik ga ook op vakantie en heb dan niks op zak.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Restocks over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Restocks in behandeling genomen

Bericht van Restocks

8 maanden geleden - Hi Aaron, Bedankt voor je review. Ik wil mijn excuses aanbieden voor de vertraging in de uitbetaling. Ik begrijp dat dit voor jou heel vervelend is. De vertraging is veroorzaakt door de enorme groei die wij hebben doorgemaakt als bedrijf. Hoewel dit geen excuus is, wil ik je toch laten weten dat ons team ontzettend hard werkt om elke uitbetaling zo snel mogelijk te verwerken en deze challenge op te lossen. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging en bedankt voor je begrip. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Anna | Team Restocks šŸ’™šŸ–¤

Reactie van de melder van de klacht Anoniemmmm.m

8 maanden geleden - Dit is hun standaard bericht die zij mij ook al hebben gestuurd. Ik wil graag dat het nu wordt opgelost want heb het nu nodig

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniemmmm.m