Klacht: Geen uitbetaling

Matthijs B op 26 mei 2023 over Restocks in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen Februari mijn schoenen verkocht via het platform Restocks. Schoenen netjes binnen het termijn opgestuurd voor controle. De uitbetaling zou plaatsvinden binnen een periode van 12 werkdagen na ontvangst van de koper. Echter na 12 werkdagen niks ontvangen, contact opgenomen met het bedrijf. Het bedrijf geeft aan dat zij bezig zijn met de transitie naar een nieuw betaalsysteem en de uitbetalingen wat langer kunnen duren. Echter nu 3 maanden later nog steeds niks ontvangen. Ik overweeg aangifte te doen tegen deze firma, of wellicht een plaatselijk bakje koffie te drinken in het bedrijfspand waar zij gevestigd zijn.

Gewenste Oplossing:

De achterstallige betalingen van 3 maanden geleden zo snel mogelijk uitbetalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Restocks over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Restocks in behandeling genomen

Bericht van Restocks

2 weken geleden - Hi Matthijs, Bedankt voor je review. Allereerst wil ik mij verontschuldigen voor de vertraagde uitbetalingen. Ik begrijp dat dit onzettend vervelend en frustrerend is. Graag wil ik je meegeven dat ons team ontzettend hard werkt om deze challenge op te lossen en dat je uitbetaling er zo snel mogelijk aankomt. Anna | Team Restocks 💙🖤

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijs B