Klacht: Betalingen tegoed.

Ron7981 op 14 juli 2023 over Restocks in de categorie Internetshops - Schoenen

Ook al mij beklaag neergelegd bij klachtenkompas. Ik zal wel weer een slap excuus krijgen maar ik stop niet voordat ik weet dat ik mijn geld krijg zsm en niet binnen 3-6 maand.

Ga nu weer precies hetzelfde herhalen van wat ik daar heb gezegd. I

Van 40 dagen naar 3 tot 6 mnd wachten op je uitbetaling. Heb €1500 bij jullie aan schoenen in de verkoop uitstaan.
Ik ga hier niet mee akkoord.

Je wordt niet op de hoogte gehouden van de problemen en je moet alles zelf maar uitzoeken. Het is te gek van woorden. Je moet de uitzending van Boos ook maar net even gezien hebben anders weet je nergens van af.

Mijn eerste verkoop id nummer: 3456260 op 03-05-2023 kreeg ik nog wel binnen de 40 dagen hoe kan het in zo’n korte tijd zo oplopen.

Hoe zou het zijn als het nou eens andersom was even kijken dan zouden de deurwaarders op de stoep staan.

Ik ben erg teleurgesteld in jullie bedrijf en hoop op een snelle POSITVIE toenadering terug. Voor sommige mensen is dit hun levensonderhoud. Als jullie willen dat ik nog mijn schoenen bij jullie te koop zet zou ik dit graag zsm opgelost zien.

Mvg Ron

Uitbetaling per omgaande binnen de 40 dagen die er eigenlijk voor stonden. Betekent dat ik alles‼️‼️‼️‼️ uit wil zien betaald worden aan het einde van deze maand (31-07-2023)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Restocks over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Restocks in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Restocks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Restocks

7 maanden geleden - Hi Ron, Bedankt voor je review. Ik wil mijn excuses aanbieden voor de vertraging in de uitbetaling. Ik begrijp dat dit voor jou heel vervelend is. De vertraging is veroorzaakt door de enorme groei die wij hebben doorgemaakt als bedrijf. Hoewel dit geen excuus is, wil ik je toch laten weten dat ons team ontzettend hard werkt om elke uitbetaling zo snel mogelijk te verwerken en deze challenge op te lossen. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging en bedankt voor je begrip. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Anna | Team Restocks 💙🖤

Alle klachten die gemeld zijn door Ron7981