Klacht: restitutieverzoek

op 11 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

eerst moet je een restitutieverzoek doen via uitcheckgemist.nl .
deze geeft echter een uitslag van 0 gevonden gemiste uitchecks.
Dit wordt ook niet beter omdat dit automatisch gegenereerd is, dus doe ik een restitutieverzoek via web formulier van arriva.
Het antwoord dat je krijgt is dat je eerst 62 dagen moet afwachten , totdat op uitcheck.nl wel een positief zoek resultaat geeft , wat echter nooit gaat gebeuren .(anders had ik ook wel een mail gekregen , want als je die krijgt werkt het wel vlot)
Na die 62 dagen moet je opnieuw een verzoek indienen , die wordt dan wel in behandeling genomen ,als die dan goed gekeurd is kan het nog 14 dagen duren voordat je je geld krijgt.
Al met al kan het zomaar 2 maanden duren voordat je geld hebt, Dit is onacceptabel.

Verzoek indienen via web formulier moet meteen in behandeling worden genomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 september 2018 om 14:17 geantwoord

Beste Adrie Bus,

U geeft aan dat u een restitutie verzoek erg lang duurt omdat dit eerst via uitcheckgemist geregeld moet worden en dat het na 62 dagen pas bij ons ingediend kan worden. U ziet graag dat wij dergelijke verzoeken direct in behandeling. Ik ga dit intern onder de aandacht brengen.

met vriendelijke groet,

Jimmy

Heeft op 11 september 2018 om 14:23 geantwoord

Ik ben ben blij dat het intern onder de aandacht wordt gebracht.
Echter zie ik nog geen concrete oplossing.
met vriendelijke groet,

Adrie

Alle klachten die gemeld zijn door adriebus