Klacht: Restitutie van het betaalde bedrag

op 17 oktober 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn lidmaatschap werd van 24 naar 12 omgezet op mijn vraag om het bataalde bedrag deels te recupereren? doch wist ik niet, staat ook niet vermeld in de algemene voorwaarden, dat er betaald moet worden voor, al dan niet reële, gelegde contacten. Eens mijn lidmaatschap was omgezet naar 12 maand heb ik besloten af te zien van deze “dienst”. nu eis ik mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb en PARSHIP op de vingers getikt en doorgelicht word door consumentenorganisaties

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 17 oktober 2016 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

Wij zijn u uit coulance tegemoetgekomen. Wij hebben op uw wens en na uw expliciete toestemming uw premium-lidmaatschap ingekort. Een maand later heeft u opgezegd, waarop wij deze per einde van de gewenste ingekorte loopduur hebben uitgevoerd. Wij kunnen niet afzien van de afgesloten overeenkomst.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door de Volder Joris