Klacht: restitutie blijft uit

op 27 september 2016 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

KLACHT Ik heb op 7 augustus jl. een simpel afvoerputje besteld wat misschien 9 september zou worden geleverd, dit zelfs nog met een flinke slag om de arm.
Aangezien ik het eerder nodig had heb ik datzelfde putje bij een ander bedrijf gekocht en had het na drie dagen al in huis, ondanks de vakantieperiode die MAAT-Keuken steeds als smoes gebruikt.
Bij MAAT-keuken de bestelling op 16 augustus jl. geannuleerd en volgens de bedrijfsvoorwaarden zou het bedrag binnen 30 dagen worden terugbetaald.
Tot op heden niets ontvangen en complete radiostilte bij dit bedrijf.
Ik ga vandaag aangifte doen van internetoplichting, een aangetekende brief sturen en dan maar hopen dat het over een jaar op m’n rekening staat…

zo spoedig mogelijk restitutie van het betaalde bedrag en onderzoek op internet-fraude bij MAAT-Keuken

Reactie van de melder van de klacht rainbow1958

2 maanden geleden - Na mijn melding aan MAAT-Keuken dat ik aangifte had gedaan van internet-fraude was het geld de volgende dag "toevallig" net bijgeschreven. Diezelfde ochtend kreeg ik een dreigmail van dit "bedrijf" waarop ik heb geantwoord niet onder de indruk te zijn en de eerstvolgende keer weer aangifte zou doen, dit keer van bedreiging en intimidatie.

Alle klachten die gemeld zijn door rainbow1958