Klacht: Restitutie

op 20 februari 2020 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ongeveer een maand geleden wilde ik bij fit for free zuidplein Rotterdam onder de zonnebank gaan. Die had ik per pin afgerekend 10 euro. Toen ik naar beneden liep zag ik dat het een staande zonnebank was en ik vind dat niet zo fijn, dus vroeg ik mijn geld terug 2 minuten later. Ik kreeg dus mijn geld niet terug en moest een hele proces gedaan worden per mail en wachten tot het geld binnen twee weken teruggestort word. En dit allemaal om een bedrag van 10 euro, wat ze me ook direct konden terug geven. We zijn nu een maand verder en heb nog steeds mijn geld niet terug! Wat kan ik nou hiermee??? Help me our!

Ik ben tevreden als ik gewoon mijn geld terug heb! Ik ben daarnaast ook tevreden als de manager vervangen word, want die heeft die dag echt voor veel stress gezorgd in plaats van rust en vrede!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 17 april 2020 om 11:59 geantwoord

Beste Parastoe,

Bedankt voor je bericht en excuses voor de veel te late reactie. Bij controle van de klachten kwamen wij erachter dat de reactie niet verstuurd is.

Wij zien dat je inmiddels onze Klantenservice hebt gesproken en het bedrag is teruggestort. Wij hopen dat het voor jou op deze manier is opgelost. Onze excuses voor het ongemak!

Laura

Alle klachten die gemeld zijn door Paraaa