Klacht: zeer slecht eten

op 26 juni 2013 over Restaurant Que Pasa den Haag in de categorie klachtmelden

Ik heb enige tijd geleden gegeten met een Grouponbon bij Que Pasa, een “tapas”restaurant op de Laan van Meerdervoort in Den Haag. In de veronderstelling dat het Que Pasa zou zijn die eerder op een ander gedeelte van de Laan van Meerdervoort was gehuisvest kwam ik tot de ontdekking dat het een restaurant is van Egyptenaren die circa een jaar geleden een heel ander restaurant hadden met dezelfde inrichting dat geheel niets te maken heeft met een tapasrestaurant.Sfeer Koptische Kerk.
Dezelfde eigenaren dus (zou geen probleem hoeven zijn) maar er werd nogal wazig over gedaan. Zij liften nu mee op de naam van een ander tapasrestaurant dat blijkbaar is opgeheven.
Op Iens las ik zeer slechte recenties en ben gelet op de prijs er toch maar naar toe gegaan omdat ik mijn reservering al had gemaakt en binnen 48 uur had moeten annuleren.
Het eten was werkelijk zo slecht dat wij alles hebben laten staan. De bediening gaf aan te constateren dat het ons niet had gesmaakt en heb aangegeven dat het wellicht aan de keuken doorgegeven zou moeten worden. Waarop haar antwoord was dat zoiets een probleem zou zijn en zij dat niet kon doen.
Het was een zeer teleurstellende ervaring en constateer thans dat er weer een aanbieding via Groupon op de site staat waar wederom velen weer de dupe van zullen worden.

Ik zou eerlijk gezegd tevreden zijn met teruggave van het geld ad. 19,95 euro.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Restaurant Que Pasa den Haag

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Restaurant Que Pasa den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Winnie Langehenkel