Klacht: Respecteren wettelijke koop op afstand en hun eigen annuleringstijd niet

op 21 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Wild koop op afstand annuleren maar Groupon zegt dit niet te kunnen (lees niet willen). Dit hebben ze mij per chat session bevestigd.

Op moment van melding zat ik binnen de wettelijke bedenktijd koop op afstand van 7 dagen en zelfs ruim binnen de 14 dagen annuleringstermijn van Groupon. Ik heb vervolgens meerdere email gestuurd om te annuleren, nog steeds binnen de wettelijke bedenktijd koop op afstand. Hier krijg ik structureel geen reactie op.

Heel simpel, annuleren van het product en terugstorten van het bedrag zoals het hoort bij annulering.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 16:04 geantwoord

Beste Gerald,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te vernemen dat je de deal wenst te annuleren.

Ik wil even bij je verifiëren of dat je de bestelling al hebt ontvangen. Graag verzoek ik je om te reageren door een e-mail te sturen naar: klantenservice@groupon.nl

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben en zie je reactie graag tegemoet.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door galigtenberg