Klacht: RESPECT

op 08 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Zolang AH XL ROERMOND al open is kom ik er..ik wordt door de medewerkers geholpen indien het te zwaar is met mijn boodschappen, wat ik zeer op prijs stel..ik heb namelijk chronische spier en zenuwpijnen door het hele lijf. Nu is er een nieuwe manager die mij vandaag duidelijk maakte dat dit niet meer ging gebeuren ..daar was familie voor..ik heb een moeder van 71 waar ik voor zorg sinds dat haar man, mij pa zwaar is gestorven jl aan leverkanker..en had ook nog nu flink de griep en alle extras erbij..dan kom je maar met de buurtbus of ga je naar het ggz..Meneer Henk Parren zoals deze manager heet wou met zijn haantjes gedrag mij ff duidelijk maken wie er de baas was in de winkel..als mij de volgende x iemand zou willen helpen van zijn personeel moest ik NEE zeggen, anders ontsloeg hij deze persoon en kreeg ik..en nu komt het een winkelontzegging..ik zeg ik dien een klacht in en ga hiermee naar de krant zoals u mij behandelt..hij zegt dat moet je doen..ik hou het in de gaten..ik reken af en opeens komt de bewaking aangelopen..deze persoon ken ik al 25 jaar en hij vraagt wat er aan de hand is..ik leg het hem uit..hij snapte het ook niet helemaal..opeens komt meneer Parren de winkel uit gelopen en loopt direct naar deze bewaking toe en zegt..kent u deze persoon..ja al 25 jaar..hij zegt als je mij de volgende x bedreigt..uuh ff terug spoelen deze film..bedriegt..volgens mij heb ik u niet bedriegt, daar doet u het weer..een verdedigende stemsverheffing..ik zeg als u dit een bedreiging vindt dan bellen we nu de politie..opeens hoefde dat niet, maar meneer Parren wou me af zeiken waar iedereen bij stond..srry maar dan ben je bij mij toch aan het verkeerde adres..opeens wou hij mij de les gaan lezen en toen zei ik en hier stopt het..meneer met zijn haantjes gedrag..ff laten zien wij hij is..ja maar ik ben nog niet klaar met praten ..toen zei ik..maar ik wel..want anders gaat deze discussie de verkeerde kant op en das nou net waar Meneer Parren op uit was, dan had hij een redenen en vooral met al deze getuigen wat om ons heen stonden..ik wordt veroordeelt en beoordeelt een persoon die ik totaal niet ken en anno 2018 is dat blijkbaar de normaalste zaak van de wereld..jammer dan..ik heb hem gezegd dat ik er werk van maak, want volgens weet hij niet wie ik ben ..iedereen in roermind en omstreken kent me..hij zegt en wie bent u dan..GOD of de BURGEMEESTER van ROERMOND..U BENT NIEMAND..het zal je maar gezegd worden..u bent gewoon 1 van de 30000 klanten die hier komen en niks meer..Dat noemen ze dan klantvriendelijkheid..iemand de grond inboren..

Als AH niet reageert maak ik er werk van..Ik ben er namelijk niet van gediend om zo respectloos behandeld te worden door deze Meneer Henk Parren..dat hij zich eerst maar eens een cursus vriendelijkheid gaat aan leren, want zoals hij met mensen omgaat, zo ga ik nog niet eens met dceren om..

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cee-Jay