Klacht: Opzeggen abonnement

op 26 oktober 2018 over Reshift in de categorie Uitgever

3 jaar geleden heb ik mijn abonnement bij Reshift telefonisch opgezegd. Er zou een bevestiging worden gestuurd maar dat is niet gebeurd. Het daaropvolgende jaar hebben ze gewoon weer het geld van mijn rekening afgeboekt (helaas is mij dat destijds niet direct opgevallen). Vorig jaar zag ik tot mijn verbazing dat er weer geld werd afgeboekt door Reshift. Ik heb de betaling direct laten terugboeken. Maandenlang heb ik vervolgens incasso dreigbrieven mogen ontvangen. Begin dit jaar heb ik uiteindelijk de rekening betaald en heb direct contact opgenomen met Reshift. De sales rat die ik vervolgens heb gesproken liet mij weten dat ik helemaal geen actief abonnement meer heb?!?

Omdat ik geen behoefte heb om me juridisch druk te maken heb ik het daarbij gelaten, er van uitgaande dat ik nu eindelijk van Reshift verlost zou zijn.

Afgelopen week zie ik, tot mijn verbazing, dat er weer abonnementsgeld is afgeboekt. Nu ben ik echt klaar met die club. Ik heb ze een mail gestuurd en gesommeerd het bedrag te restitueren. Als dat niet gebeurd ga ik dus wel juridische stappen ondernemen.

Dat bedrijf moeten ze gewoon opdoeken…

Ik wil mijn geld terug en ik wil nu eindelijk een officiële bevestiging ontvangen dat ik geen abonnement meer heb.

Alle klachten die gemeld zijn door lbost