Klacht: opzeggen abbonement lukt niet

op 15 april 2019 over Reshift in de categorie Uitgever

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb bij verlies van baan 1.5 jaar geleden mijn abonnement opgezegd van het blad zoom, toch kreeg ik begin vorig jaar 8 maart 2018 weer een automatische afschrijving, deze heb ik teruggeboekt en maar weer eens gebeld dat ik geen abonnement meer heb, geld is terug gestort op 13 maart 2018 ik dacht dat daarmee de kous af was, maar nu is er op 7 maart jongstleden weer automatisch afgeschreven? ik heb het net ontdekt en weer terug laten boeken, hoe kom ik hier vanaf?

Gewenste Oplossing:

Haal me alstublieft uit het bestand,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reshift

Reactie van de melder van de klacht hwillem

10 maanden geleden - Heb tot vandaag nog geen reactie gehad dus ik wacht het nog even af voor ik een beoordeling kan geven waarom gevraagd is door Klacht.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reshift nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hwillem