Klacht: Resevering/belediging

op 07 juni 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Hebben op 6juni contackt gehad met hugo jysk schuttersveld enschede betreffende pavioen folder van 135euro welk kleur dak deze had heb vriendelijk bedankt voor de info en gezegt bel u dadelijk terug dat is ook gebeurd maar heb toen met de bedreifleider tel contackt gehad of de palvioen gereseveerd kon worden voor 7juni smorgens geen probleem komt voor elkaar nu kom ik daar 7juni goed 10.00uur loop nog ff door de winkel op zoek naar een fohn naar deze gevonden ye hebben ga ik richting kassa naar 10min geeacht te hebben(wad niets te doen)vraaht een j.man kan ik helpen zeg dat ik de palvioen op kom halen en deze op ma 6juni gereserveerd heb kijkt in het boek staat het niet in eaarop hugo tegen de j.man zegt goede baas heb je nu he! De j.man kijkt in kassa systeem en zegt heb ze niet meer op voorraad moet besteld worden waarop ik zeg maar heb gebelt er zou er 1 achter worden gehouden en nu herman hier niet meer werkt gaat het niet zo als het moet waarop de j.man uitvalt ik eerk me hier al 3mnd uit de naad dan hoeft u de fohn ook niet meer te hebben etc waarop ik antwoord nu ga je te ver mojn vader heeft jaren met jullie zaak zaken gedaan op het gebied van tuinmeubelen dit weten hugo, herman en maureen allen werkzaam schuttersveld filiaal en dan zo worden behandelt door een j.man die er net werkt u begrijpt hopelijk dat ik dit niet accepteer.
Hopende op een reactie van u.
M.v.g fam jongbloed

Tevreden waneer deze j.man goed op z.n plaats gezet wordt. (Liefs ontslag)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 08 juni 2016 om 08:58 geantwoord

Geachte familie Jongbloed,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft opgedaan in ons filiaal in Enschede. Dit is uiteraard niet was u van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor.

Wij sturen dit signaal door naar de verantwoordelijke manager zodat er direct actie kan worden ondernomen.

Vriendenlijke groeten,

Tari

Alle klachten die gemeld zijn door Royelvis