Klacht: reset

op 25 juli 2017 over Denver Electronics in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag heb een paar dagen geleden een i pad gekocht,
deTAQ-90052 wil hem graag resetten maar met naald lukt niet.
mijn postvak in en etc blijft staan.
wil ook op play store, wat niet gaat lukken want constant wordt er gevraagd,om te verifieren.doe dat, maar het rondje eronder om opnieuw op te starten en verder te gaan , draait maar een seconde.
terwijl ik me verifieren al daarvoor gedaan had. heel vreemd.

Gewenste Oplossing:

ik ben te vreden als ik hem kan resetten en op nieuw kan instellen.
en uiteraard ook spelletjes voor me kleinkinderen er op kan zetten.

Gr.H Hoogkamer. tel 0646129405.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Denver Electronics over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door zoef56