Klacht: Reserveringssysteem

op 19 oktober 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Betr. Reservering 00016348700-6.09.2016 Camping Kijkduin
Met bovengenoemd res.nr. 5 dagen Camping Kijkduin gereserveerd tegen ACSI tarief. Kosten reservering 10 Euro.
Met uw brief van 12-09-2016 belangrijke aanreisinformatie ontvangen, alsmede een Keycard waarmee we direct konden inchecken zonder naar de receptie te gaan. Op de Keycard was het plaatsnummer 38 aangegeven zodat we rechtstreeks naar onze gereserveerde plaats konden gaan. Aangekomen op de plek 38 bleek daar een Duitse camper te staan en de mevrouw was zeer boos dat wij deze plek hadden gereserveerd. Ze pakte de fiets en reed snel naar de receptie. Wij ook naar de receptie maar lopend en halverwege kwamen we haar weer tegen en zei, dat wij ons op de receptie moesten melden. Daar werd ons achteloos verteld dat zij onze plaats aan een ander konden geven omdat wij geen voorkeurskosten hadden betaald en dat wij maar een andere plaats moesten zoeken en wij kregen een aantal vrije plekken op met het verzoek daarna te melden welke plek het was geworden. We hebben plaats 27 genomen en dat direct bij de receptie gemeld.
Van mensen rond plaats 38 hoorden we dat de Duitse camper al 3x van plek was gewisseld i.v.m. de schotelontvangst. De tweede dag dat we op plaats 27 stonden stond er een Duitse camper bij onze plek die vertelde dat wij op hun plek stonden die ze net van de receptie hadden gekregen. Ik weer naar de receptie, die dus vergeten waren op onze naam plaats 27 in te voeren. De mensen van de deze camper moesten maar even naar de receptie komen dan zouden ze het wel regelen.
Al met al een receptie die er een rommeltje van maakte en weinig geinteresseerd was.

Wanneer het systeem werkte zoals beschreven in uw aanreisinformatie.
Dan hadden we de hele receptie niet nodig gehad.
Bovendien vinden wij het gek dat iedereen die zomaar aan komt rijden geen reserveringskosten hoeft te betalen en wij 10 Euro hebben betaald voor al deze ongemakken.
Wij vragen u om een geloofwaardige reactie op deze gang van zaken?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 21 oktober 2016 om 13:37 geantwoord