Klacht: Reservering verzetten

op 17 maart 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net gebeld met fletcher om onze reservering voor fletcher hotel Helmond te verzetten. Wij hadden geboekt voor de wellness en we wilden lekker eten in het hotel. Ook wilden we winkelen in de buurt. Nu door de corona crisis is de wellness gesloten en het restaurant ook, ook is het meeste in noord brabant gesloten. Ook werkt mijn moeder in de zorg en zij mag absoluut niet ergens naar toe waar je het virus op kunt lopen. Daarom wilden we de reservering verzetten. Volgens de erg onvriendelijke klantenservice kon dit niet, ben je je geld kwijt en als je annuleert moet je nog even annuleringskosten betalen. Lekker mee gedacht door fletcher.

Het word aangeraden om thuis te blijven zelfs. Alle bedrijven denken mee behalve fletcher. Zij willen alleen geld binnen harken.
Enorm veel klachten inmiddels op hun site.
Nooit weer fletcher dus

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als fletcher de reservering kosteloos verzet naar een door ons gekozen datum. En als de klantenservice klantvriendelijker is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Klevelink