Klacht: reservering hotel Barcelona

op 23 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 juli hotel reservering gemaakt via Trivago bij Destinia hotel Exe Mitre Barcelona voor 2 nachten van 2 t/m 4 augustus.
Tot op heden geen bevestiging gehad.
Wel betaalt via ideal en geld van rekening afgeschreven € 223,49.
Gebeld naar hotel en Destinia niets bekent van reservering.
Hoop dat het nog komt met reservering.

Gewenste Oplossing:

Als reservering nog goed komt op 2-8 t/m 4-8 of anders geld terug op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 24 juli 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

24-Jul-2017 De heer Van Eijndhoven per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Daan1610