Klacht: Reservering gecanceld ivm dat r geen lunch op zondag meer gegeven wordt

op 10 mei 2016 over De Beren in de categorie Cafés en Restaurants

4mei gereserveerd doordat mijn dementerende oma vrijdag 6 mei 87 werd en daar graag wilde lunchen. Via de site van brutus beer te rotterdam gereserveerd en in de opmerkingen aangegeven dat mijn oma 87 is geworden ed. Netjes bevestigingsmail ontvangen. Zaterdag 7mei in de middag een herinneringsmail ontvangen met de juiste gegevens ed. Wordt net om 22:00uur gebeld dat het niet mogelijk is doordat zij niet meer bij de beren zitten en dat het al 2jaar niet meer kan lunchen. Op de site staat daar niets over. Gevraagd om een gedegen oplossing in deze maar nee hoor..sorry sorry en meer niet. Geen gedeelde taxikosten naar schouwburgplein ed. Afwimpelen en manager is op vakantie die dit kan beslissen. Ik moet het mijn oma uitleggen en u snapt wel dat zij dit niet zal begrijpen. Netjes geregeld toch

Als dit via diverse sites van de beren duidelijk staat aangegeven dat je daar niet kan lunchen op zondag en dat ze met een gedegen oossing in deze komen zodat mijn kma op moederdag wel daar kan lunchen

Alle klachten die gemeld zijn door MELANIE2074