Klacht: reservering

op 16 december 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik reserveerde afgelopen maandag voor een tafelkleed.(het stond in het airmiles actiegedeelte.Het was de eerste dag van de actie)
In de winkel lag nog pas 1 exemplaar. Deskundige kwam erbij en maakte er een notitie van en zei dat dinsdag weer nieuwe vracht werd aangeleverd, Ik moest tegen de avond maar even bellen. Helaas door het slechte weer was er geen levering geweest. Alle begrip voor De volgende dag moest het er zeker zijn. Ik kwam in de winkel en toen kwam een jongen met een papieren tafelkleed aan.Ik had dat echt niet besteld. Helaas een ander was er niet! De betreffende persoon die er een aantekening van had gemaakt heb ik nergens gezien. Ik ging dus met lege handen naar huis.
Het verloop hiervan vind ik dus echt waardeloos.Het was nota bene de eerste dag dat de actie startte.
Het betreft A.H. in Sittard in de Brugstraat. .

Ik vind het niet te bevatten dat er een actie is en dat deze al in de vroege ochtend van ingang op is.Dan lijkt het net een lokkertje.Deze aanbieding stond in jullie krantje en telde van maandag 11 t/m 17 december.Ik zou hier wel een verklaring voor willen krijgen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ik weet niet wat u hiermee bedoelt.