Klacht: Reservering

op 05 mei 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ik heb ruim van te voren eerst een 6 persoons chalet geboekt.
Op een mysterieuze manier is er iets niet goed gegaan, dus wat doe ik netjes bellen. Als antwoord van roompot medewerker: Mevrouw ik weet ook niet wat er is gebeurd ik ga het uitzoeken en dan bel ik u terug. Prima.
5 dagen voorbij nog niet terug gebeld dus neem ik initiatief en bel ik terug.
Antwoord van roompot medewerker: U heeft geen boeking staan dus dan moet u maar opnieuw boeken; ik met vol verbazing PARDON en 6 pp huisjes zijn niet meer be s chikbaar voor die prijs dus moet u maar 4pp huisje boeken.
2x 4pp kwam je veel duurder uit.
Dan maar 2 pp afzeggen.
Heb ik opnieuw geboekt in dit geval 4pp huisje is hetzelfde verhaal er gaat iets mis. Weer roompot gebeld, nu wordt er wel gezegd er is een reservering binnen alleen waarom u geen bevestiging heeft ontvangen weten wij niet. Email adres gecontroleerd klopt. Antwoord van medewerker: u krijgt zo een bevestigings mail. Prima weer opgehangen.
Volgende dag weer niks ontvangen, weer gebeld.
Antwoord medewerker: staat een reservering en u had de mail moeten ontvangen bij controle kwamen zij erachter dat de mail adres was verwijderd.
Excuses hiervoor u krijgt een bevestiging zo snel mogelijk.
Inmiddels is het al de dag van vertrek en heb nog steeds niks.
Hoofdkantoor inmiddels ook al 2x gemaild jammer genoeg ook geen reactie.
Wat moet je nou doen om je zaken goed op orde te krijgen.
Zulke slechte ervaring met roompot nog nooit gehad maar dit gaat nogal ver.

Roompot mag echt met heel iets goeds komen en ook mijn telefoon rekening vergoeden.
Het is belachelijk om hiervoor continue 0900 nummer te bellen, vervolgens lange wachttijden en daarna je gesprek.
Je betaalt nogal wat voor een huis, ik heb 2 mensen moeten afzeggen.
Triest dit!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 10 mei 2017 om 11:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lalkoe