Klacht: Reserveren niet mogelijk; geen beschikbare data

op 20 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb een poosje geleden via Groupon een viergangenmenu bij restaurant Chili Time in Rotterdam aangeschaft. Reserveren is alleen mogelijk via Groupon (niet direct bij het restaurant), maar alle data tot en met de verloopdatum van de bon zijn al wekenlang niet meer beschikbaar. Naar het restaurant gebeld, maar die zeggen niets te kunnen doen. Nu hebben we dus betaald voor een bon die we niet kunnen gebruiken.

Ik zou graag de bon alsnog kunnen gebruiken, of mijn geld terug willen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 23 augustus 2016 om 09:32 geantwoord

Beste mevrouw van Gelder,

Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw Groupon.

Omdat de partner is volgeboekt en u geen gebruik kunt maken van uw Groupon, hebben wij besloten het aankoopbedrag van de deal: ''Viergangendiner à la carte voor 2 personen'' aan u terug te betalen.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 34.99 euro.

Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Heeft u met een creditcard betaald? Dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat uw creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt. Deze terugbetaling is zichtbaar op uw maandelijkse credit card afrekening.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Fiona