Klacht: reserveren niet mogelijk

op 15 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb voor vier personen een voucher voor een HighTea bij Aquarius Strandpaviljoen en kan volgens hun eigen reserveringsite het hele jaar niet reserveren.
Verschillende keren contact gezocht telefonisch en per mail. maar Aquarius Strandpaviljoen reageert gewoon niet. Gelukkig wel een vriendelijke medewerker van Groupon gesproken en die had al meerdere klachten ontvangen en Groupon was er mee bezig.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat Groupon mij zoals belooft per mail op de hoogte houdt ,maar als ik zie wat er al een klachten lopen over dit bedrijf heb ik eerlijk gezegd niet veel vertrouwen dat dit nog kan worden opgelost. Zoniet dan hoop ik mijn geld terug te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door anne11119