Klacht: reserveren heeft geen zin?

op 28 juni 2017 over Bo-rent in de categorie Verhuur

ik heb op maandag een busje gereserveerd voor de zaterdag kom ik er zaterdag ochtend netjes om 8 uur eerst al 1half uur in de rij gestaan want er waren er al veel voor me en er was maar 1 iemand aan het werk (lekker handig iedereen wil wat in zijn vrije weekeind) ben ik om half tien eindelijk aan de beurt lijkt het eerst goed te gaan mijn busje (16 kub)is er nog hoi hoi lekker gereserveerd dacht ik nog
ik betaal de borg 300 euro loop mee met de medewerker en staat er een 9 kuber dat moet ik niet want moet een heel appartement verhuizen vrij genomen mensen om te tillen geregeld en dan dit
o sorry was uiteindelijk alles wat ie er aan kon doen en de borg moet je dan ook nog 4 dagen op wachten voor je het terug krijgt knap waardeloos bedrijf ga ik echt noooooit meer heen ben naar bultman gegaan daar een busje geregeld was wat geklooi voor ze want ik was de 5e al die van borent door is gegaan naar Bultman (allemal dubbel geboekt hoe ????)maar mooi dat ze nog wat konden regelen kon ik toch nog verhuizen 3 uur achter op schema en veel extra kosten en een heel erg lange dag nogmaals NIET BEDANKT BORENT

pfffff probeer eerst maar eens bereikbaar te zijn u medewerkers in deventer filiaal houden zichen van de domme en verschuilen zich achter de regels oja sorry sorry zeggen ze dan

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bo-rent in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ewart