Klacht: reserveren

op 06 september 2015 over Groupon in de categorie Coupon Sites

ik kan niet reserveren voor een restaurant in Rijswijk nl chic en delict.
Het staat niet op de site van [email protected]
Ik heb het restaurant al gebeld maar kan niets doen .
Waarom zo ingewikkeld doen laat de mensen gewoon de firma zelf bellen voor een reservering.Bij de connaisseur in Denhaag gaat het altijd perfect gewoon door te bellen het restaurant zelf.

als ik kan gaan reserveren

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 september 2015 om 08:54 geantwoord

Beste mevrouw Huf,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u geen reservering kunt plaatsen

Wij zien momenteel in ons systeem dat er een reservering geplaats kan worden.

Om te reserveren gaat u naar www.reserveren.groupon.nl en logt u in met uw standaard inloggegevens. Zoek vervolgens de gewenste deal op en druk op de knop ‘’ONLINE RESERVEREN’’.

Hierna kunt u een beschikbare datum en tijd kiezen. Bevestig uw reservering vervolgens door uw telefoonnummer in te vullen en eventueel een opmerking. Accepteer tot slot de gebruikersvoorwaarden en klik op reserveren.

Indien dit u niet lukt hebben wij de mogelijkheid om een reservering voor u te plaatsen. Graag vernemen wij in dit geval een datum en tijdstip.

Ik hoop u tot zover voldoende geinformeerd te hebben betreft het plaatsen van een reservering en wens u een fijne dag.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door trassi