Klacht: Replay TV werkt niet naar behoren

op 15 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu al een aantal weken achter elkaar heb ik problemen met de ReplayTV van Ziggo GO. In het speciaal wanneer ik Voetbal Inside probeer terug te kijken stopt hij er na X aantal minuten mee. Dit is voor elke aflevering van VI verschillend. De ene aflevering kan ik 1u05min van de aflevering kijken en vandaag dus maar 2 minuten en 47 seconden voor hij er mee stopt. Alsof niet de gehele aflevering geupload is en ik dus maar een klein deel (na herstarten opnieuw precies dezelfde lengte) kan terugzien voor hij er mee stopt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik naar behoren gebruik kan maken van de diensten waar ik voor betaal en gewoon wekelijks VI kan terug kijken een paar uur of een paar dagen nadat het op de TV is geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maestro1334