Klacht: reparie GSM

op 17 juli 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

A. Peters
reparatiecode: Z25156949

21 juni gsm ingeleverd voor reparatie, blijkt achteraf niet opgestuurd te zijn door medewerker winkel naar reparatie bedrijf.
1 juli mail gestuurd naar reparatie bedrijf met vraag hoe het ervoor staat. Het bleek dat gsm niet is aangekomen.
Naar winkel (kpn middenweg) gegaan, telefoon bleek nog in winkel te liggen en wordt wederom opgestuurd naar repariecentrum.
Na een paar dagen weer gebeld, telefoon is niet vindbaar bij het reparatiecentrum.
Terug naar winkel, na het geweldige advies te hebben gekregen om het nog even aan te kijken, waarmee ik niet akkoord ben gegaan, blijkt de manager van de winkel niet het goede formulier mee te hebben gestuurd. De manager is niet aanwezig maar zal mij de volgende dag terugbellen. Ik weet niet met welke tijdshantering deze manager werkt maar tot op de dag van vandaag niets gehoord.
Wederom de volgende werkdag gebeld naar het reparatiecentrum, het juiste formulier is binnen zodat dit aan de apple 7 gekoppeld kan worden die opeens toch bij het reparatiecentrum ligt?!
Een medewerker van het rearatiecentrum geeft mij de garantie dat mijn gsm met voorrang wordt behandeld.
Helaas blijkt als ik vanmorgen bel dat er de gewone termijn wordt gehandhaafd en komt de medewerker niet verder dan te zeggen dat het in behandeling is.

Wat een ongelofelijke slechte service.

Het is nu 17 juli en heb enorm veel spijt dat ik de gsm heb gekocht bij de kpn. Ik zal dit zeker aan iedereen afraden. Spullen kunnen kapot gaan en dan ga je uit van een goede service maar dit is ronduit waardeloos.

Wanneer ik binnen 2 werkdagen mijn gsm gemaakt terug heb of een vervangend toestel krijg met excuses van de uitermate incompetente manager van de middenweg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petea