Klacht: Reparatie/Vervanging duurt Heel lang

op 28 maart 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn IPhone 5s op 16 Maart 2016 opgestuurd. Heb bericht dat dit in behandeling is genomen. Nu is het al 28 Maart, en ik heb nog niks vernomen! Ik heb geen vervangend toestel en ik heb hier bijna iedere dag last van. Ik krijg problemen op het werk doordat ik onbereikbaar ben.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo snel mogelijk een óf gerepareerd toestel óf een nieuw toestel geleverd zien worden. Ik heb al anderhalve maand 10,99 verzekeringskosten betaald en ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!
In de algemene voorwaarden staat dat omdat de reparateurs zo snel mogelijk handelen en dat het daarom binnen 5 werkdagen klaar is en bij u thuis wordt afgeleverd. Zijn al 2 weken verder!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jesse.Franssen