Klacht: Reparaties DYNAFIX.

op 26 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Maart 2016 heb ik m\\\’n telefoon opgestuurd naar dynafix, nadat die gevallen was op de grond en m\\\’n beeld kapot was (alleen t glasplaatje, touchscreen werkte nog etc)Kreeg hem terug naar ongeveer +- 2 weken. Al snel liet me bovenkant van t beeldscherm los. tot aan de helft me beeld. Contact opgenomen met dynafix, wederom weer opgestuurd. Werd onder garantie gerepareerd. Enkele dagen erna ontving ik m\\\’n toestel met weer opnieuw schade. De klachten dit keer waren ; vaak reageert m\\\’n touchscreen niet, blauwe vlek midden in m\\\’n beeld van onder, als ik op mijn home knop druk vervormt m\\\’n beeld. Weer contact opgenomen en wederom weer opgestuurd. Enkele dagen later kreeg ik een email met daarin een prijsopgave van €335,71. Omdat m\\\’n toestel onherstelbare schade had en op zou hij krom zijn(is nooit eerder vastgesteld). Nu zit ik met een toestel die niet na behoren werkt maar waar wel voor betaald word.

Ik zou tevreden zijn als ik een ander toestel zou krijgen, waar ik recht op heb want ik heb vernomen van de koerier van dynalogic dat ze verplicht zijn naar 3x opsturen het toestel om te ruilen?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Doordat het toestel krom is, komt de garantie te vervallen, om deze reden heeft u dan ook een prijsopgave gekregen. U heeft ervoor gekozen om het toestel ongeprepareerd retour te laten komen. Tussen de reparaties door zitten 2 à 3 maanden, wij kunnen niet beoordelen wat er met het toestel gebeurd, wij gaan uit van de status hoe het toestel binnenkomt. Indien u nog vragen heeft, verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Debbie1234

2 maanden geleden - Geachte Renate, Ik heb in juli mijn toestel opgestuurd. Toen is er door jullie niet vastgesteld dat die onherstelbare schade had. Ook zouden jullie toen mijn batterij vervangen hebben omdat deze te warm werd en te snel leeg was. Moeten jullie me toch even vertellen hoe het kan dat mijn toestel nu nog sneller leeg is?! Als deze vervangen zou zijn?!Heb hem terug gekregen met de bovenstaande klachten ; als ik m'n home knop in druk, zie ik vervorming ( waarvan me ma eerst zei misschien lijkt het zo door je achtergrond, na meerdere mensen het te laten zien werd me al snel duidelijk dat dit dus niet hoorde) ook heb ik op die plek een blauwe vlek ( die heeft er nooit eerder gezeten ) en ook het vastlopen van mijn touchscreen. Ik kan niet alle oproepen opnemen, omdat me beeld soms niet werkt! Zo kan ik ook een zaak opzetten en honderden mensen duperen.

Reactie van de melder van de klacht Debbie1234

2 maanden geleden - En het lijkt me niet meer dan logisch dat ik voor de keuze ongeprepareerd toestel terug laten sturen. Ik moest of betalen voor iets wat ik niet onherstelbaar heb beschadigd. Of afstand doen, lijk wel gek voor iets waar ik maandelijks voor betaal. Of dus deze keuze en €36,30. Dus de keuze lijkt me dan snel gemaakt.

Dynafix

Heeft op 29 september 2016 om 12:04 geantwoord

Geachte klant,

Daar er uiterlijke schade aan uw toestel is (kromming), kan dit ervoor zorgen dat het de batterij sneller leeg trekt omdat het toestel meer energie nodig heeft om correct te functioneren.

Indien u nog vragen heeft, verneem ik dit graag.

Renate
Wecare Dynafix

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie1234