Klacht: Reparatie / Verkeerd toestel

op 12 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb op 18/9 mijn telefoon ter reparatie aangeboden bij Dynafix. Hiervoor heb ik een nummer ontvangen waarmee ik mijn reparatie zou kunnen controleren. Na 2 weken heb ik een pakket ontvangen met een compleet ander toestel dan ik ingestuurd heb. Na een aantal keer heen en weer bellen, uiteraard naar het 0900 nummer, met gemiddelde wachtijd van 5 minuten, is mij toegezegd dat het toestel “zeker voor de kerst” klaar is. Dit is ronduit schandalig, ze kunnen geen normaal antwoord formuleren of indicatie geven. Toestel tot op heden niet terug gekregen.

Wanneer mijn toestel is gerepareerd volgens garantievoorwaarden en ik deze heb ontvangen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Wij hebben uw klacht spijtig genoeg over het hoofd gezien, onze oprechte excuses hiervoor.We zien dat alles wel in gang is gezet door onze collega's. Heeft u uw eigen toestel inmiddels retour mogen ontvangen? Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Anuja