Klacht: reparatie van telefoon valt onder garantie

op 23 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Mijn toestel word alleen gerepareerd of terug gestuurd wanneer ik hiervoor ga betalen. ik vind dit ten eerste onterecht omdat de klacht over het toestel WEL onder garantie val. dit heb ik eerst onderzocht voor dat ik besloot om mijn toestel op te sturen. nu krijg ik te horen dat mijn telefoon alleen wordt terug gestuurd (niet gerepareerd) als ik hiervoor ga betalen! wanneer iets onder garantie valt dien je hier niet voor te betalen!

Ik zou graag mijn toestel gerepareerd terug willen krijgen.
Lukt het ze niet op te repareren wil ik mijn toestel alsnog terug gestuurd krijgen! het gaat hier om de volgende toestel en mijn klacht staat er bij beschreven

Opdrachtnummer: WK21177443
Merk: SAMSUNG
Artikel: GALAXY J5
Serienummer: 357340070855837
Artikelnummer: 641100
Aankoopdatum: 24 november 2016
Compleet product: Nee
Storingsomschrijving: Mijn samsung j5 geeft een zwartte beeldscherm aan, WANNEER er gebeld wordt gaat de telefoon nog wel gewoon over maar de beeldscherm blijft zwart

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 23 juli 2017 om 19:33 geantwoord

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat je klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld. Ik heb het nogmaals bekeken en zie terug dat onder andere het scherm was gebarsten, echter deze klacht valt niet onder de garantie. Het klopt dat wij inderdaad onderzoekskosten bieden om de klacht te onderzoeken. Dan is het inderdaad ook zo dat wij kosten in rekening brengen om de telefoon weer terug te sturen.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

webcareteam wehkamp

Heeft op 23 juli 2017 om 19:49 geantwoord

De scherm was niet gebarts, hij gaf alleen zwart beeld en werkte verder wel! Daarom heb ik mijn toestel terug gestuurd. En ik zou graag mijn toestel terug gestuurd willen hebben! Wat een onzin dat je voor je eigen toestel moet betalen om het terug te krijgen. Nogmaals als ik had geweten dat het niet gerepareerd kon worden had ik mijn toestel zeker niet opgestuurd! En zo n dure telefoon is het niet, jullie vragen het aankoop bedrag voor reparatie een beetje onzin. Ik wil graag mijn telefoon terug

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedenavond, Ik snap dat dit een vervelende situatie is. Echter gaan wij af op de bevindingen van de reparateur en zijn wij genoodzaakt om dit rapport aan te houden. Je hebt de mogelijkheid om de telefoon terug te krijgen. Wij brengen hiervoor inderdaad alleen wel onderzoekskosten in rekening. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door boutazat@hotmail.com