Klacht: Reparatie valt niet onder garantie i.v.m. breukschade

op 10 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 25 september jl. heb ik mijn Samsung A7 aangemeld voor reparatie bij Dynafix omdat mijn beeldscherm ineens zwart werd. Het toestel is juni 2015 gekocht bij Typhone met 2 jaar garantie. Op 26 september is het toestel door een koerier (i.o.v. Dr. Mobile online) opgehaald. Ik ben uiterst zuinig op mijn telefoon en ik heb het toestel in de originele verpakking gedaan, daar omheen bubbelplastic en dat vervolgens in een doosje wat ik opgevuld heb met krantenpapier zodat de telefoon goed beschermd was. Ik heb een paar keer mijn factuur moeten mailen omdat deze niet ontvangen zou zijn, terwijl deze er wel bij zat. Nu heb ik bericht gekregen dat mijn toestel voor 181 Euro gerepareerd kan worden omdat er een breuk in het scherm zit. Deze breuk zat er bij het versturen absoluut niet in. Waarom wordt er nu pas over een breuk gesproken, terwijl er al enkele keren correspondentie is geweest over papieren die meegestuurd hadden moeten worden om het toestel te kunnen repareren. Wat is er bij Dynafix mis gegaan, dat mijn toestel opeens een breuk vertoont, terwijl ik hem in een onbeschadigde toestand heb opgestuurd?

Ik ben tevreden als mijn toestel onder garantie wordt gerepareerd, omdat ik het toestel onbeschadigd heb opgestuurd, goed verpakt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik verzoek u vriendelijk om foto's te sturen van de breuk in het beeldscherm. Deze kunt u sturen naar: wecare@dynafix.com Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht ChrisjeC

1 maand geleden - Geachte mevrouw, ik kan u de gevraagde foto's niet sturen, aangezien ik het toestel zonder breuk heb opgestuurd. Met vriendelijke groet,

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Wederom hartelijk dank voor uw bericht. Ik zal dit doorzetten naar de desbetreffende afdeling, u krijgt zo spoedig mogelijk een bericht. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:33 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door ChrisjeC