Klacht: reparatie toestel samsung galaxy S7 edge

op 31 mei 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

mijn toestel is 21 mei 2016 opgehaald door dynafix. het is nu 31 mei 2016 en heb alles betaald voor de reparatie, toch duurt het ontzettend lang voordat ik bericht krijg dat het klaar is. als je dynafix mailt krijg je geen reactie, slechte service vind ik dit! dacht dat de klant altijd koning was?! wat is de moeite om een mail te beantwoorden? kost nog geen 5min. tijd. het kan nooit lang duren om een onderdeel te vervangen, als het niet op voorraad is duurt het ook niet een week voordat het binnen is, als ik mijn toestel ergens anders heen had gebracht was het binnen 3 werkdagen opgelost!

als dynafix reageert op mailtjes die een klant stuurt en als ik mijn toestel weer thuis heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geacht klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer waar uw klacht over gaat of het IMEI-nummer van het betreffende toestel? Ik kijk uiteraard graag met u mee naar een oplossing, we willen u natuurlijk niet langer dan nodig laten wachten op uw toestel! Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht RensoS

1 jaar geleden - iRMADRSA13765673, na het plaatsen van de klacht kreeg ik ineens een bericht dat m'n toestel klaar was voor verzending en dat het vandaag wordt geleverd. dus als je een klacht indient kan dynafix ineens wel snel reageren op mailtjes en ineens is m'n toestel gerepareerd. erg vaag allemaal.

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Deze actie stond los van uw bericht op klacht.nl, ik heb tot nu toe nog niets kunnen doen daar ik uw gegevens nog niet had, dus dit is puur toeval geweest. Ik zie dat er gister contact is geweest met mijn collega en dat er inmiddels een afspraak gemaakt is voor levering van uw toestel en dat de koerier vandaag nog langs zal komen. Is uw klacht hiermee naar tevredenheid afgerond? Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 08 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door RensoS