Klacht: Reparatie telefoon met garantie

op 05 september 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hallo allemaal,

Ik heb een 4mnd oude Samsung waar ik niet meer mee kan bellen. Simkaarten pakt hij niet dus opgestuurd naar Samsung waar je dan bij Dunafix terecht kom.
Alle procedures in acht genomen dus ook foto’s van mijn telefoon voor ik die mee gaf aan de koerier.
Geen schade aan de telefoon! Koerier neemt hem in ontvangst, bekijkt de telefoon en stopt deze kn een koffer en verzegeld deze en krijg een briefje als bewijs dat hij in ontvangst heeft genomen. Dus op dit moment geen schade !

Paar dagen later krijg ik een mail dat ze niet kunnen repareren omdat de schade niet in de garantietermijn valt?
Welke schade?
O en het moederboard is kapot maar die kunnen we gelijk wel vervangen.
Foto hebben ze erbij gedaan waar te zien is dat mijn toestel glasschade heenft! Een flinke scheur door me
Toestel!
Die er niet zat toen ik deze meegaf dus nu bezig met foto’s heen en weer te versturen van de dag dat we hem mee gaven en hun van de gladschade.
Deze is door hun toegebracht en niet door mij!
Dus hoe komen we hoe uit

Ik ben pas tevreden als mijn telefoon gerepareerd wordt en mij de telefoon terug stuur die ik toen heb meegegeven dus zonder schade !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte heer Elzinga, In navolging van uw klacht zouden wij u vraag willen vragen om de foto's welke u heeft gemaakt vóór de zending naar ons te versturen. Deze mag u onder vermelding van het iRMA nummer sturen naar wecare@dynafix.com Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 11 september 2018 om 10:07 geantwoord

Geachte heer Elzinga,

Bedankt voor het toesturen van de foto's welke u voor de zending heeft gemaakt. Op de foto is echter duidelijk te zien dat er wel degelijk al schade aan het toestel aanwezig was voordat het toestel naar ons werd verstuurd. De foto die u ons heeft verstuurd is tevens niet het originele exemplaar maar een screenshot van een foto. Daar deze schade al aanwezig was voor de zending en hierdoor de garantie op een toestel komt te vervallen werd de prijsopgave volledig terecht conform de garantievoorwaarden opgemaakt en zal deze ook gehandhaafd blijven. Per mail sturen wij u nog de door u gestuurde foto terug met daarop aangegeven waar de schade zichtbaar is. We zullen de klacht hierbij dan ook sluiten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Heeft op 11 september 2018 om 15:16 geantwoord

Als eerste werd er gevraagd om een foto met datum.
Heb dus een screenshot gemaakt van de foto met datum waar de telefoon opstaat.
Nu geven ze aan dat er schade aan het scherm is.
Het kan aan mij liggen maar ik zie niks!

Ik heb de telefoon ter reparatie gegeven met de reden dat de simkaart niet meer gepakt wordt dus ik geen netwerk meer heb.
Is toch een hele andere vraag dan dat ik mijn telefoon stuur omdat er volgens hun dan schade aan het scherm is.

Dus ik wil dus nog steeds dat het netwerk gedeelte gemaakt wordt !
Hij is tenslotte pas 4 mond oud

Alle klachten die gemeld zijn door Fasteddy1968