Klacht: Reparatie telefoon

op 26 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Telefoon via Coolblue ruim binnen garantie opgestuurd met hitteproblemen. In het systeem van Coolblue staat netjes gedocumenteerd dat het toestel ONBESCHADIGD is binnen gekomen en is opgestuurd naar een erkend reparateur.

Nu krijg ik een prijsopgaaf van €75 omdat er een barst in de camera zit. Deze heb ik zelf niet toegebracht. Bewijs hiervan heeft Coolblue in hun systeem heeft staan.

Er wordt in de prijsopgaaf ook een foto meegestuurd van een telefoon die half is gefotografeerd, waardoor ik NIET kan checken of het überhaupt wel mijn telefoon is.

Ik beticht Dynafix dan ook van 2 dingen.

1: Zij beschadigen de telefoon zelf omdat zij het probleem niet kunnen vinden en hopen dat de gebruiker dan even betaald voor een probleem die eerst niet eens bestond.

2: Ze hebben een dezelfde telefoon met daaraan een defect die ik zelf NIET heb toegebracht. Ze maken daar een “halve foto” van (zoals hierboven beschreven) en willen mij voor de kosten opdraaien voor iets wat ik niet gedaan heb. Onder het motto “gratis geld”

Google Resencies spreekt boekdelen. Deze hebben namelijk een score van 1.9/5!!

Ik hoop dat Coolblue een ander reparatiecentrum zal gaan opzoeken. Dynafix klopt namelijk van geen kant.

1. Het bedrijf geeft eerlijk toe dat het fout zit en maakt openbaarlijk hun excuses (zal toch wel niet gebeuren).

2. Hopelijk zoekt Coolblue een ander reparatiecentrum dan deze vreselijk slechte organisatie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 juli 2017 om 13:18 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniempje5555