Klacht: Reparatie Telefoon

op 11 oktober 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Op 9 september 2016 is mijn telefoon opgehaald voor reparatie bij dynasure. De reparatie zou 5 tot 10 werkdagen duren. Het is nu bijna een maand later en ik heb mijn telefoon nog niet gerepareerd terug.
In de afgelopen periode heb ik meerdere keren gebeld met dynasure en EWP met gemiddelde wachttijden van 10 tot 15 minuten. Op mijn vraag hoelang ik mijn telefoon nog kwijt ben kan niemand binnen beide bedrijven antwoord geven. Ik kreeg alleen te horen dat Samsung geen nieuw beeldscherm kan leveren.

Op 28 september nogmaals gebeld met Roy van de klantenservice van dynasure. Hij vertelde mij dat de donderdag erna Samsung met een oplossing zou komen. Roy vroeg mij op vrijdag nog een keer te bellen omdat dan bekend zou zijn of er een nieuw beeldscherm op mijn telefoon gezet zou worden of dat ik een vervangend toestel zou krijgen.

Daarom heb ik op 28 september weer gebeld. In dit gesprek is mij verteld dat ik maar moest wachten op het beeldscherm. Hoelang deze periode zou zijn was bij de medewerker totaal niet bekend. Ik heb toen besloten dat ik mijn Samsung S6 ongerepareerd terug wil hebben. Op dat verzoek werd heel bijzonder gereageerd. Dat zou niet mogelijk zijn en niet volgens de procedure. De mevrouw die mij te woord stond vroeg me dit per e-mail te bevestigen. Nog dezelfde dag (28 september 2016) heb ik per e-mail gevraagd om mijn telefoon ongerepareerd retour te sturen. Deze e-mail moest ik sturen naar EWP@dynasure.eu. Na weer een week wachten krijg eindelijk een e-mail terug.

Onderstaande reactie ontving ik op 4 oktober 2016:

Geachte mevrouw,

Wij hebben u email in goede orde ontvangen.
U aanvraag is in behandeling, daar de procedure niet bekend is vanuit Dynasure, zijn wij aan het uitzoeken hoe wij dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

Graag vragen wij dan nog geduld te hebben, u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet | kind regards

Sylvana

Op 5 oktober weer gebeld met dynasure. Er is niemand binnen het bedrijf bevoegd om een beslissing hierover te nemen. Daarna gebeld met EWP. Ook hier is niemand bevoegd om een beslissing te nemen.

Als ik mijn telefoon terug heb, desnoods ongerepareerd. De telefoon doet het nog gewoon. Alleen het beeldscherm is beschadigd. Daarvoor zoek ik dan zelf wel een oplossing

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door G Smit