Klacht: Reparatie telefoon

op 16 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Zeven weken geleden was mijn telefoon plotseling uit gevallen, waardoor ik hem niet meer aan kreeg. De volgende dag had ik Apple gebeld en hadden we samen dingen geprobeerd om hem aan te krijgen, maar dat lukte niet. Mijn telefoon werd toen ter reparatie beschikbaar gezet. Ik kreeg toen na een aantal dagen een leen toestel opgestuurd. Na zes weken had ik nog steeds niks gehoord van mijn telefoon, waardoor ik zelf contact heb opgenomen me Apple. Pas toen hoorde ik dat mijn telefoon niet meer gemaakt kon worden en dat mijn leentoestel geen leen maar een resterende telefoon is. Ik heb vaak aangegeven dat ik deze leentoestel niet wilde, omdat hij niet goed oplaad en er krassen op zaten. Mij werd zeven weken geleden gezegd dat als mijn telefoon niet gemaakt kon worden ik een nieuwe telefoon zou krijgen in doos met oplader en oordopjes. Maar nu word mijn leentoestel gerepareerd, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik deze telefoon niet wil gebruiken, omdat hij al beschadigd was en dus eerder is gebruikt.

Ik ben tevreden als ik van Apple, na lang te hebben gewacht een gloed nieuw toestel krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abasin