Klacht: Reparatie swarovski ketting met aankoopbon afgewezeb

op 04 september 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

online een Swarovski ketting gekocht bij Siebel waar na enkele maanden al een steen uit is. Met aankoopbon en ketting naar Siebel hoog catarijne geweest waar ik door mevrouw de leidinggevende die haar naam niet wilde doorgeven weg ben gestuurd dat ik zonder garantiekaartje niet geholpen kan worden. Mijn aankoopbon was volgens haar niet voldoende bewijs! Het gaat hier om een internetbestelling bij Siebel en de mogelijkheid bestaat dat bij inpakken het kaartje niet toegevoegd is aan de verpakking. Bij zo\’n dure aankoop verwacht je toch een degelijke service. Zeker als ik de aankoopbon als bewijs kan tonen!

Een berisping voor mevrouw de leidinggevende van hoog catharijne. Zo mag men niet met klanten omgaan! Zeker niet met een aankoopbewijs. En dat je per slot van rekening 45 min moet wachten in een benauwde ruimte omdat de dames het nodig vinden om samen 1 klant te helpen! Want een klant die misscchien een diamanten ring koopt is belangrijker. Per slot van rekening nog weggestuurd worden ook! Schandalig!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kajoujg